Πέμπτη 19 Ιουνίου 2008
Ανεκδοτα!!!!!!
- "Πως σε λένε εσένα;"
- "Κλημεντίνη.."
- "Α! έτσι λένε τη μάνα μου, δεν θα σε πειράξω εσένα."
Στη συνέχεια ρωτάει τον άνδρα:
- "Πως σε λένε εσένα;"
- "Παναγιώτη, αλλά με φωνάζουν και Κλημεντίνη."
_________
Πάει ένας πενηντάχρονος στον γιατρό για εξέταση σπέρματος. Του δίνει ο γιατρός ένα μπουκαλάκι και του λέει να το φέρει γεμάτο. Έρχεται την επόμενη στο γιατρό απογοητευμένος με το μπουκάλι άδειο.
"Τι έγινε γιατί είναι άδειο το μπουκάλι; "τον ρωτάει ο γιατρός.
"Aσε γιατρέ, ξεκίνα που λες με το δεξί χέρι τίποτα. ξεκινώ με το αριστερό πάλι τίποτα. Φωνάζω την γυναίκα μου και δοκιμάζει με το δεξί με το αριστερό τίποτα με το στόμα τίποτα"
"Τίποτα; "λέει ο γιατρός
"Απολύτως. Φωνάζω και την κόρη μου..."
"και την κόρη σας;"
"Ναι την κόρη μου η καημένη με τα χεριά με το στόμα τίποτα. Φωνάζω την γειτόνισσα..."
"Μα αυτά που μου λέτε δεν γίνονται, την γειτόνισσα;"
"Όπως ακούτε τη γειτόνισσα. Τη λυπήθηκα την καημένη 3 ώρες προσπαθούσε. Τι με τα χέρια με το στόμα τίποτα"
"Μα η κατάσταση είναι πολύ ανησυχητική κύριε"
"Αυτό σας λέω κι εγώ δώστε μου ένα άλλο μπουκάλι γιατί αυτό δεν ανοίγει με τίποτα."
__________
Είναι ο Superman που λέτε και ψάχνει απελπισμένα να ρίξει ένα καλό πήδημα. Εκεί λοιπόν που πετάει βλέπει τον Batman πάει προς αυτόν και του λέει:
- Εεεε φίλε μου Batman, πρέπει οπωσδήποτε να βρω να πηδήξω, έχω τρελαθεί σου λέω.
- Γιατί δεν δοκιμάζεις με την Wonder Woman; Κάνει τα καλύτερα πηδήματα εδώ στην χώρα των κόμικς.
- Μμμ, η Wonder Woman είναι καλή μου φίλη, δεν θα μπορούσα να κάνω κάτι τέτοιο, και φεύγει.
Παρακάτω, βρίσκει τον Spiderman, και του λέει κι αυτού το δράμα του και τον ρωτάει αν έχει καμιά καλή πρόταση.
- Θα σου πρότεινα την Wonder Woman. Είναι σίγουρα η καλύτερη.
- Η Wonder Woman είναι φίλη μου, μπα, δεν μπορώ να κάνω κάτι τέτοιο, λέει και φεύγει πάλι.
Τι διάολο σκέφτεται καθώς πετάει, όλους τους έχει πάρει; Τότε ξαφνικά βλέπει την Wonder Woman στο χωράφι από κάτω, με ανοιχτά τα πόδια σε κατάσταση έκστασης. Το θέαμα είναι άκρως προκλητικό. Δε βαριέσαι σκέφτεται, φίλοι φίλοι, αλλά και η ανάγκη μεγάλη, θα χρησιμοποιήσω τις υπερδυνάμεις μου, θα κάνω τη δουλειά γρήγορα γρήγορα, πριν το καταλάβει θα έχω φύγει.
Πράγματι, πέφτει σαν σφαίρα πάνω στην Wonder Woman, τελειώνει την δουλειά και πριν πεις κύμινο έχει εξαφανιστεί.
- Τι στο καλό ήταν αυτό, λέει η Wonder Woman κοιτώντας με θολό βλέμμα προς τον ουρανό.
- Δεν ξέρω, λέει ο Αόρατος Ανθρωπος, αλλά ο κώλος μου με πεθαίνει.
_______
Ένα μεσημεράκι, την ώρα που τα πιτσιρίκια σχολάνε από την ημερήσια ταλαιπωρία τους (βλέπε σχολείο), μία μητέρα περιμένει το παιδάκι της στο προαύλιο του σχολείου. Αφού χτυπάει το κουδούνι, ο πιτσιρίκος τρέχει στην μητέρα του, και βγαίνουν στον κεντρικό δρόμο για να πάρουν Ταξί.
Αν και η ώρα είναι δύσκολη, βρίσκουν σχετικά εύκολα Ταξί. Καθώς έχουν μπει στο πίσω κάθισμα, ο μπόμπιρας είναι εξαιρετικά υπερκινητικός και περιεργάζεται τα πάντα. Ο Ταξιτζής, παρόλο που εκνευρίζεται που ο μικρός πειράζει τα τασάκια, πατάει τα κουμπιά από τα παράθυρα, κλωτσάει το κάθισμα και ούτω καθ΄ εξής, προσπαθεί να συγκρατήσει τα νεύρα του.
Σε κάποια στιγμή ο πιτσιρίκος γυρνάει στην μητέρα του και την ρωτάει με ενοχλητική φωνή...
- Μαμάαα.. αν εσύ ήσουν αρκούδα και ο μπαμπάς ήταν αρκούδος, εγώ θα ήμουν αρκουδάκι;
- Ναι παιδί μου, απαντάει αδιάφορα η μητέρα του.
Ο Ταξιτζής εν τω μεταξύ έχει αρχίσει να φορτώνει... Μετά από λίγο, ο πιτσιρίκος επανέρχεται με καινούρια ερώτηση...
- Μαμάαα... αν εσύ ήσουν γάτα και ο μπαμπάς ήταν γάτος, εγώ θα ήμουν γατάκι;
- Ναι παιδί μου, απαντάει η μητέρα του, χαζεύοντας από το παράθυρο.
Ο Ταξιτζής μονολογεί χωρίς να ακούγεται ιδιαίτερα...
"Τι μαλα*** λέει το μούλικο γα** το στανιό μου...". Δεν περνάνε 2 λεπτά, και ο μικρός ξαναρωτάει...
- Μαμάαα... αν εσύ ήσουν σκύλα και ο μπαμπάς σκύλος, εγώ θα ήμουν κουταβάκι;
- Ναι παιδί μου, ξανααπαντάει η μητέρα με φανερή αδιαφορία...
Εκείνη τη στιγμή ο Ταξιτζής που έχει βγει από τα ρούχα γυρνάει απότομα και λέει στο μικρό...
- Aκου να δεις μπόμπιρα, θα σου βάλω εγώ τώρα ένα δύσκολο... αν η μάνα σου ήταν πουτ***, και ο πατέρας σου πού****, εσύ τι θα ήσουν;
Και ο μικρός...
- Ταξιτζής ...
Νέα μηχανήματα «γδύνουν» τους επιβάτες!
Οι αμερικανικές ομάδες προάσπισης των συμφερόντων των πολιτών αντιτίθενται στην εισαγωγή ενός νέου συστήματος ασφαλείας που θα αφαιρεί οπτικά τα ρούχα των επιβατών.
Τα νέα ευέλικτα και ικανά συστήματα απεικόνισης πρόκειται να εγκατασταθούν στα αεροδρόμια της Ουάσιγκτον, της Νέας Υόρκης, του Λος Άντζελες και σε άλλες μεγάλες πόλεις.
Οι επιβάτες θα περιορίζονται στους γυάλινους θαλάμους, ενώ θα δημιουργείται ένα εξαιρετικά λεπτομερές τρισδιάστατο αντίγραφο του σώματος τους.
Σύμφωνα με την υπηρεσία Transport Safety Authority, οι θάλαμοι θα κλείνουν γύρω από τους επιβάτες και θα εκπέμπουν κύματα που θα διεισδύουν στα ρούχα τους για την αναγνώριση μεταλλικών, πλαστικών, κεραμικών, χημικών υλικών και εκρηκτικών.
«Οι άνθρωποι δεν έχουν ιδέα για την λεπτομέρεια αυτών των εικόνων,» σχολιάζει ο Barry Steinhardt, διευθυντής τεχνολογίας στο American Civil Liberties Union.
Για την προστασία του ιδιωτικού απορρήτου των επιβατών, τα πρόσωπα τους θα είναι θολά και οι εικόνες δε θα σώζονται.
Η Lara Uselding, εκπρόσωπος του TSA, είπε ότι οι επιβάτες δεν είναι υποχρεωμένοι να δεχτούν το νέο σύστημα.
«Οι επιβάτες θα μπορούν να διαλέξουν ανάμεσα στην σωματική απεικόνιση και την προσωπική επιθεώρηση.»
Subaru Tribeca - Παρουσία που ξεχωρίζει
Προσαρμόζοντας τη «ναυαρχίδα» της ακόμα περισσότερο στις απαιτήσεις της κατηγορίας γοήτρου, έτσι ώστε να προσφέρει ακόμα καλύτερες επιδόσεις και μεγαλύτερη άνεση στο δρόμο, η Subaru δεν ξέχασε τις καταβολές της, που έρχονται στο προσκήνιο με τη «σπορ» λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου και τη μόνιμη τετρακίνηση
Η Subaru έχει αποδείξει πως δεν έχει πρόβλημα να ανανεώνει ανά πάσα στιγμή και όσο χρειάζεται τα μοντέλα της, αν διαπιστώσει πως το κοινό δεν συγκινείται από ορισμένα στοιχεία τους.
Σε αντίθεση με άλλους κατασκευαστές, που συνήθως πραγματοποιούν προγραμματισμένες ανανεώσεις των μοντέλων τους στο μέσο περίπου της διάρκειας ζωής τους, οι Ιάπωνες προχωρούν σε ανανεώσεις όταν κρίνουν πως χρειάζεται, ενώ συχνά επωφελούνται απ' αυτές για να βελτιώσουν και τα μηχανικά μέρη των αυτοκινήτων.
Έτσι ακριβώς συνέβη και με το Tribeca, που οι άνθρωποι της Subaru ανανέωσαν πριν κλείσει 3 χρόνια στη διεθνή αγορά, επιχειρώντας να του δώσουν μια λιγότερο επιθετική και ταυτόχρονα πιο «τζιποειδή» εικόνα, που θα το φέρει πιο κοντά στα μεγάλα τετρακίνητα «γοήτρου».
Η μεγαλύτερη σχεδιαστική αλλαγή έχει γίνει στο εμπρός μέρος, με νέα μάσκα, προφυλακτήρα, φανάρια και καπό, ενώ πίσω υπάρχει νέα 5η πόρτα και αεροτομή, αλλά και νέος προφυλακτήρας. Επίσης στην οροφή προστέθηκαν μπάρες, ενώ μεγαλύτεροι είναι και οι εξωτερικοί καθρέφτες. Βελτιώσεις έχουν γίνει επίσης στο εσωτερικό, για ενίσχυση της ποιοτικής εικόνας του αυτοκινήτου, αλλά και για να διευκολύνεται η πρόσβαση στην τρίτη σειρά καθισμάτων.
Από εκεί και πέρα, βασικό στοιχείο του Tribeca εξακολουθούν να είναι οι τεράστιοι χώροι, τα στοιχεία πολυμορφικού που χαρακτηρίζουν το εσωτερικό του και η δυνατότητα να παραγγείλει κανείς το αυτοκίνητο και σε 7θέσια έκδοση.
Στην 5θέσια διαμόρφωση οι πίσω επιβάτες μπορούν να κάνουν ...πάρτι, ενώ για ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία στη διαρρύθμιση των χώρων, στο 7θέσιο Tribeca τα πίσω καθίσματα είναι ρυθμιζόμενα και εμπρός-πίσω και κατά την κλίση της πλάτης, διαιρούμενα και αναδιπλούμενα καθ' όλους τους πιθανούς συνδυασμούς (αναδιπλώνεται ανεξάρτητα και η μεσαία θέση, με την πλάτης της να δημιουργεί ένα «τραπεζάκι» για τους άλλους δύο επιβάτες, αλλά και ένα άνοιγμα προς τον (επίσης πολύ μεγάλο) χώρο αποσκευών για την πιθανή μεταφορά αντικειμένων μεγάλου μήκους. Αντίστοιχα, διαιρούμενο (50/50%) και αναδιπλούμενο είναι και το κάθισμα της τρίτης σειράς στην 7θέσια έκδοση, η πρόσβαση στο οποίο διευκολύνεται στο ανανεωμένο μοντέλο με την προσθήκη επιπλέον χειρολαβών.
Κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών υπάρχουν επίσης και κάποιοι πρόσθετοι χώροι αποθήκευσης με χωρίσματα για μικρά αντικείμενα, στοιχείο ιδιαίτερα χρήσιμο.
Από πλευράς χώρων και ευελιξίας στην διαμόρφωση και εκμετάλλευσή τους το Tribeca παίρνει, λοιπόν, άριστα, όπως και πριν την ανανέωση, ενώ πολύ καλό βαθμό παίρνει και στη συνολική εργονομία και πρακτικότητα του εσωτερικού. Η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή, το κάθισμα προσφέρει αρκετές (ηλεκτρικές) ρυθμίσεις ώστε να βρίσκεις με ακρίβεια τη θέση που σε βολεύει και το τιμόνι ρυθμίζεται καθ' ύψος.
Οι άφθονοι χώροι για μικροπράγματα, εμπρός και πίσω, ενισχύουν ακόμα περισσότερο την πρακτικότητα του εσωτερικού, που αποπνέει και μια εικόνα ποιότητας και σύγχρονης σχεδίασης. Και πάλι, όμως, οι Ιάπωνες επιμένουν στα σκληρά πλαστικά (άψογα συναρμολογημένα βέβαια) στο ταμπλό, κάτι που περιορίζει τη συνολική εικόνα πολυτέλειας που θα μπορούσε να έχει το εσωτερικό του Tribeca με το δερμάτινο σαλόνι και που θα το έφερνε πιο κοντά στους ανταγωνιστές του σε επίπεδο εντυπώσεων.
Επί της ουσίας, βέβαια, η ποιότητα κατασκευής είναι υψηλού επιπέδου και η απουσία τριγμών είναι χαρακτηριστικής της «γεροδεμένης» κατασκευής του συνόλου. Όπως και να το κάνουμε, όμως, σε μια κατηγορία γοήτρου παίζουν ρόλο και οι εντυπώσεις.
Πρόβλημα με τις εντυπώσεις δεν υπάρχει στον εξοπλισμό, που είναι πλουσιότατος και ανταποκρίνεται στην τιμή των 58.900 από την οποία ξεκινάει το αυτοκίνητο (στην 5θέσια έκδοση, 62.900 για την 7θέσια).
Eκτός του ABS, λοιπόν, στάνταρ είναι το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας, ο αυτόματος κλιματισμός, τα ηλεκτρικά παράθυρα, το κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, οι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι, θερμαινόμενοι και αναδιπλούμενοι καθρέφτες, 8 αερόσακοι, το δερμάτινο σαλόνι με τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα, τα φώτα με ξένον, λειτουργία αυτόματης ρύθμισης ύψους και σύστημα πλύσης, το cruise control, το σύστημα πλοήγησης (που δεν περιλαμβάνει όμως και ελληνική χαρτογράφηση), η κάμερα οπισθοπορείας για τη διευκόλυνση του παρκαρίσματος, το ανεξάρτητο σύστημα κλιματισμού των πίσω θέσεων στην 7θέσια έκδοση, οι ζάντες αλουμινίου, τα θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, η ηλεκτρική ηλιοροφή, οι προβολείς ομίχλης, το ηχοσύστημα με το 6δισκο CD changer, MP3 και 9 ηχεία κλπ.
Μία από τις πιο ουσιαστικές επεμβάσεις που έγιναν στο Tribeca, πέρα από την αισθητική ανανέωση, αφορά τη βελτίωση του κινητήρα, η χωρητικότητα και η απόδοση του οποίου αυξήθηκαν, χωρίς όμως αύξηση της κατανάλωσης. Έτσι, το αυτοκίνητο έχει τώρα κινητήρα μπόξερ 3,6 λίτρων με διπλό σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων, ισχύ που φτάνει τους 258 ίππους και ροπή 35,7 Kgm.
Το σημαντικό είναι, πως παρά την αύξηση του κυβισμού οι εξωτερικές διαστάσεις του κινητήρα παρέμειναν οι ίδιες, ενώ το βάρος του συνόλου κινητήρα-κιβωτίου (αυτόματο 5 σχέσεων, επίσης βελτιωμένο) μειώθηκε κατά 4,4 κιλά.
Στην πράξη ο 6κύλινδρος μπόξερ, που ήταν ήδη πολύ καλός στη μικρότερη έκδοσή του, ανταποκρίνεται ακόμα καλύτερα στις ανάγκες του μεγάλου αυτοκινήτου, είναι εύστροφος, δυνατός και ελαστικός, προσφέρει ακόμα καλύτερες επιδόσεις, την πολύ ομαλή λειτουργία που συνεπάγονται οι 6 κύλινδροι και αρκετά χαμηλά επίπεδα θορύβου, όπως περιμένει κανείς από ένα αυτοκίνητο γοήτρου.
Η βελτίωση της λειτουργίας του κιβωτίου είναι αισθητή και η διαφορά ανάμεσα στη «νορμάλ» και τη «σπορ» λειτουργία του είναι ουσιαστική, όσο αφήνουν να εννοηθεί οι δύο χαρακτηρισμοί. Στην πρώτη περίπτωση το αυτοκίνητο έχει βέβαια επαρκέστατες επιδόσεις, αλλά όλα γίνονται με αρκετά χαλαρούς ρυθμούς, τα κατεβάσματα ταχυτήτων στο πάτημα του γκαζιού δεν είναι ιδιαίτερα γρήγορα.
Με την επιλογή «σπορ» το αυτοκίνητο μεταμορφώνεται, το κιβώτιο γίνεται πιο γρήγορο και πιο «άμεσο», η απόκρισή του στο πάτημα του γκαζιού είναι ταχύτατη και γενικά έχεις την αίσθηση ότι οδηγείς ένα διαφορετικό, πιο γρήγορο και πιο σπορ αυτοκίνητο.
Από την άλλη πλευρά, ο μεγάλος κινητήρας και ο συνδυασμός του με αυτόματο κιβώτιο, το μεγάλος βάρος του αυτοκινήτου και η μέτρια αεροδυναμική όλων των «τζιποειδών» συνεπάγονται και αρκετά υψηλή κατανάλωση.
Η μόνιμη τετρακίνηση είναι ένα σημαντικό ατού για το Tribeca, σε συνδυασμό και με το χαμηλό κέντρο βάρους που συνεπάγεται ο «μπόξερ» κινητήρας του. Σαφώς δεν μπορεί να περιμένει κανείς από ένα ψηλό τζιποειδές να πηγαίνει στο δρόμο σαν ένα καλό σεντάν τύπου Legacy και να μην παίρνει μεγαλύτερες κλίσεις στις στροφές.
Στο ανανεωμένο Tribeca, μάλιστα, αυτές οι κλίσεις είναι ελαφρά αυξημένες σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, στην προσπάθεια για βελτίωση της άνεσης. Σε κάθε περίπτωση, όμως, το αυτοκίνητο δεν σε προβληματίζει στο δρόμο και δεν σου δημιουργεί ανασφάλεια. Είναι μεν «μαλακό» και πολιτισμένο, όπως αναπόφευκτα περιμένει κανείς από ένα μεγάλο "crossover" που λειτουργεί ως υποκατάστατο μιας λιμουζίνας γοήτρου.
Είναι, όμως, πολύ ισορροπημένο και πολύ ευχάριστο στην οδήγηση κι έχει τιμόνι με πολύ ικανοποιητική αίσθηση, που ταιριάζει απόλυτα στον κυρίως ασφάλτινο χαρακτήρα του.
Στις στροφές, όταν οι ρυθμοί αυξάνουν, το Tribeca δεν αιφνιδιάζει, ελέγχεται εύκολα, υποστρέφει όταν φτάνει στα όρια της πρόσφυσής του, γέρνει περισσότερο από ένα σεντάν αλλά όχι υπερβολικά, ενώ μπορείς εύκολα να ρυθμίσεις την τροχιά του με το τιμόνι και το γκάζι.
Το καλό ESP κάνει σπάνια αισθητή την παρουσία του, όταν το παρακάνεις με ρυθμούς για τους οποίους ούτως ή άλλως δεν προορίζονται αυτά τα αυτοκίνητα ή όταν βρεθείς σε πολύ ολισθηρό δρόμο και αιφνιδιαστείς. Και μπορείς τελικά να οδηγήσεις το αυτοκίνητο πολύ πιο γρήγορα απ' ότι περιμένεις κι απ' ότι σε αφήνει να υποθέσεις ο όγκος και το βάρος του.
Τα φρένα του είναι δυνατά και πολύ αποτελεσματικά, όσο και ανθεκτικά αλλά θα θέλαμε καλύτερη αίσθηση, καθώς έχουν μια αρχική διαδρομή του πεντάλ ωφέλιμη μεν, αλλά χωρίς «αντίσταση» στο πόδι, κάτι που δυσκολεύει το «ζύγισμα» της δύναμης που ασκείς.
Αυτό που επίσης χαρακτηρίζει το Tribeca είναι ένας πολύ πολιτισμένος χαρακτήρας και μια καλή ποιότητα κύλισης. Η άνεση έχει βελτιωθεί ακόμα περισσότερο και, αν κι ένα «τζιποειδές» δεν μπορεί να φτάσει στα επίπεδα ενός καλού σεντάν, το Tribeca τα πλησιάζει αρκετά, δεν κουράζει και μόνο πάνω από τις εγκάρσιες ανωμαλίες σού υπενθυμίζει ότι οδηγείς ένα αυτοκίνητο που προσπαθεί να συμβιβάσει την καλή συμπεριφορά και την άνεση στο δρόμο με κάποιες δυνατότητες εκτός δρόμου.
Οι τελευταίες δεν είναι βέβαια σπουδαίες, με δεδομένη και την έλλειψη «κοντών» σχέσεων, δεν νομίζουμε όμως ότι θέλουν κάτι τέτοια κι αυτοί που θα το αγοράσουν. Άλλωστε η συνεχής τετρακίνηση με μηχανικό κεντρικό σύστημα και αυτόματο κιβώτιο του δίνουν κάποιο πλεονέκτημα σε σχέση με τα αυτοκίνητα με αυτόματη εμπλοκή της τετρακίνησης.
Σε κάθε περίπτωση, πάντως, το Tribeca δεν προορίζεται για πολύ δύσκολες καταστάσεις (η Subaru έχει άλλες λύσεις γι' αυτό), αλλά για κίνηση στην άσφαλτο με ασφαλή και άνετο τρόπο και για κάποιες εκτός δρόμου δυνατότητες στις εξορμήσεις του Σαββατοκύριακού ή των διακοπών.
Η ανανέωση του Tribeca είναι γεγονός ότι δεν ήταν μόνο αισθητική, άρα και άνευ μεγάλης ουσίας σε επίπεδο λειτουργικότητας. Με τις επεμβάσεις στα μηχανικά μέρη, τις βελτιώσεις κινητήρα και κιβωτίου και τις πιο άνετες αναρτήσεις, το αυτοκίνητο ανταποκρίνεται ακόμα καλύτερα στο ρόλο του ως μοντέλου «γοήτρου», προσφέροντας ασφάλεια, άνεση, ποιότητα και επιδόσεις στα επίπεδα που δικαιολογούν απόλυτα αυτό τον χαρακτηρισμό.
Εξακολουθεί έτσι να είναι απολύτως ανταγωνιστικό στην κατηγορία του.
Υπέρ
- Μόνιμη τετρακίνηση
- Χώροι
- Δυνατότητα και 7θέσιας διαμόρφωσης
- Πρακτικότητα εσωτερικού
- Κινητήρας
- «Σπορ» λειτουργία αυτόματου κιβωτίου
- Εξοπλισμός
- Ποιότητα κατασκευής
- Οδική συμπεριφορά
Κατά
- Κατανάλωση
- Σκληρά πλαστικά στο ταμπλό
- Άνεση που υστερεί σε σχέση με αυτή των καλών σεντάν
Διωγμός κομμωτών στο Ιράν
Σε πορεία σύγκρουσης βρίσκεται το ισλαμικό καθεστώς της Τεχεράνης με τις σύγχρονες κοινωνικές τάσεις, όπως αποκάλυψε το σφράγισμα από την επίφοβη Θρησκευτική Αστυνομία αυτού του κομμωτηρίου ανδρών και η σύλληψη του ιδιοκτήτη του, που ειδικεύεται σε «δυτικά» κουρέματα.
Το θεοκρατικό καθεστώς έχει εξαπολύσει τις διωκτικές αρχές, εγκαινιάζοντας επ’ εσχάτων εκστρατεία πάταξης της «κοινωνικής διαφθοράς», εννοώντας τις γυναίκες που παραβιάζουν –έστω και κατ’ ελάχιστο– τις αυστηρές επιταγές ένδυσης του Ιράν, αλλά και τους άνδρες που δεν φέρουν την απαιτούμενη ανδροπρεπή γενειάδα ή των οποίων η κόμμωση θυμίζει υπερβολικά τα δυτικά πρότυπα ανδρικού κάλλους.
Σέρβιραν απορρυπαντικό πιάτων
Οι ιδιοκτήτες της καφετέριας "Ολντ Μαν Ροκ" στο θέρετρο Κουίνσταουν του Νότιου Νησιού παραδέχτηκαν στο δικαστήριο ότι σέρβιραν σε μια πελάτισσά τους καυστικό νάτριο , τον Ιούλιο του 2007.
Η γυναίκα έφτυσε το "κρασί" που είχε παραγγείλει αφού αισθάνθηκε έντονο κάψιμο στα χείλη και στο στόμα και τότε μια υπάλληλος της καφετέριας έσπευσε να το δοκιμάσει και εκείνη, με αποτέλεσμα να οδηγηθούν και οι δύο στο νοσοκομείο.
Από την έρευνα που ακολούθησε διαπιστώθηκε ότι το "κρασί" προερχόταν από ένα δοχείο με απορρυπαντικό, βάρους 20 λίτρων.
Το δικαστήριο που εξέτασε την υπόθεση διέταξε τους ιδιοκτήτες να πληρώσουν σε καθεμιά από τις δυο γυναίκες 1000 δολάρια και να καταβάλουν τα έξοδα της δίκης που ξεπερνούν τα 2000 δολάρια.
Δήμαρχος ...μετά θάνατον
Οι κάτοικοι ενός χωριού στη Ρουμανία φαίνεται ότι είχαν μείνει τόσο ευχαριστημένοι από το δήμαρχό τους, που τον επανεξέλεξαν πανηγυρικά κι ας είχε πεθάνει...
Φαίνεται, ήταν πολύ καλύτερος από τον εν ζωή αντίπαλό του.
Ο 57χρονος Νεκουλάι Ιβάσκου, ο οποίος ήταν δήμαρχος του χωριού επί περίπου δύο δεκαετίες , πέθανε από νόσο του ήπατος αμέσως μετά την έναρξη της ψηφοφορίας, αλλά παρόλ΄αυτά εξελέγη με 23 ψήφους διαφορά από τον αντίπαλό του, στις δημοτικές εκλογές που διεξήχθησαν την περασμένη Κυριακή.
Τελικά, οι αρχές έδωσαν την θέση του εκλιπόντος στον πρώτο επιλαχόντα, όμως κάποιοι κάτοικοι του χωριού καθώς και του κόμμα του Ιβάσκου, το ισχυρό Σοσιαλδημοκρατικό κόμμα της αντιπολίτευσης, κάνουν έκκληση για επανάληψη της ψηφοφορίας.
To Banner Tou BLOG!
Alkaholik Penguins The ENTRANCE!
Με HIPHOP ρυθμο και εντονο στιχο οι Α.Π. βγαζουν την πρωτη ολοκληρομενη δουλεια τους! Απολαυστε τους!
Κατεβαστε το CD απο ΕΔΩ