Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2007
Oμάδα Με Χορηγό Αυστριακό Οίκο Ανοχής!
Μπαίνοντας κανείς στο σάιτ της ομάδας της Τρέντο (www.trentinocalcio1921.it) μπορεί να δει εύκολα τους χορηγούς, μεταξύ των οποίων και αυτόν που αποτελεί την "πέτρα του σκανδάλου", ο οποίος διαφημίζει "40 πανέμορφες κοπέλες από 10 διαφορετικές χώρες που προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στο Ίνσμπρουκ, κοντά στην περιοχή του Σάλτσμπουργκ", με το γεγονός αυτό να μην έχει περάσει απαρατήρητο
"Αισθάνομαι ιδιαίτερα προσβεβλημένη από το γεγονός ότι ανάμεσα στις επιχειρήσεις που υποστηρίζουν την ομάδα, υπάρχει και μία που εκμεταλλεύεται το σώμα των γυναικών", τόνισε χαρακτηριστικά στην τοπική εφημερίδα "Trentino" η υπεύθυνη για θέματα αθλητισμου στην περιοχή, Ίβα Μπεράσι, υποστηρίζοντας ότι η θέση αυτή εκφράζει όλες τις γυναίκες της περιοχής.
Όσο για τους άνδρες; Το σίγουρο είναι ότι το Τρέντο απέχει λιγότερο από μία ώρα από το Ίνσμπρουκ, γεγονός που κάνει τις γυναίκες της περιοχής να ανησυχούν, μήπως οι άνδρες-οπαδοί της Τρέντο έχουν δελεαστεί από τις "υπηρεσίες" που υπόσχεται ο αυστριακός οίκος ανοχής.
Η Ιαπωνία σχεδιάζει το «νέο Ίντερνετ»
Αμερικανοί και Ευρωπαίοι ερευνητές έχουν ήδη ξεκινήσει την έρευνα για την κατασκευή μιας νέας αρχιτεκτονικής για το Ίντερνετ, μια κίνηση που θα μπορούσε να σημαίνει την αντικατάσταση των υπαρχόντων δικτύων, υποδομών και λογισμικού υπολογιστών.
Ο Γιοσιχίρο Ονίσι, υποδιευθυντής του υπουργείου Επικοινωνιών της Ιαπωνίας, είπε ότι η χώρα θεωρεί επιτακτική την ανάγκη να ακολουθήσει ατές τις εξελίξεις. Η νέα τεχνολογία θα θεωρείται αναγκαία μέχρι το 2020, προσθεσε.
Το υπουργείο εργάζεται προς την κατεύθυνση συγκρότησης ενός ερευνητικού οργάνου μέχρι το φθινόπωρο του 2008. Τα χρήματα που θα δοθούν για τη στελέχωση και τη λειτουργία αυτού του οργάνου δεν έχουν ακόμη διευκρινισθεί. Επιλογή επίσης αποτελεί η συνεργασία της Ιαπωνίας με άλλες χώρες, όπως οι ΗΠΑ.
Μεταξύ των θεμάτων που θα απασχολήσουν τους επιστήμονες είναι η ανάγκη κατασκευής ενός οικολογικού νέου δικτύου το οποίο θα λειτουργεί με ελάχιστες ενεργειακές απαιτήσεις. Προς την κατεύθυνση δημιουργίας και ανάπτυξης ενός νέου παγκόσμιου δικτύου ωθούν οι εξελίξεις σε ζητήματα ασφαλείας, ο αυξανόμενος αριθμός χάκερ παγκοσμίως αλλά και οι πολλές συσκευές που έχουν σήμερα τη δυνατότητα να επικοινωνήσουν με το Ίντερνετ, πέρα από τους απλούς οικιακούς υπολογιστές και τα laptop.
Σε πρώτη φάση, το νέο δίκτυο θα λειτουργεί παράλληλα με το σημερινό Ίντερνετ έως ότου το αντικαταστήσει πλήρως. Στις ΗΠΑ, τέτοιες προσπάθειες βρίσκονται ακόμη στα πρώτα τους στάδια και δεν αναμένεται να αποδώσουν καρπούς πριν από 10 με 15 χρόνια.
Νέο Subaru Impreza STi
Η Subaru έδωσε τέλος στην αναμονή παρουσιάζοντας το νέο Impreza STi. Ιδιαίτερα μυώδες και επιβλητικό το παρουσιαστικό του μοντέλου φέρνει στο νου εικόνες από το παρελθόν και την Lancia Integrale καθώς από τότε έχουμε να δούμε 4κίνητο υπερτροφοδοτούμενο χάτσμπακ.
Από τις επίσημες φωτογραφίες που έδωσε στη δημοσιότητα η ιαπωνική εταιρεία το επιθετικό ύφος του μήκους 4.415 χλστ., πλάτους 1.795 χλστ. και ύψους 1.475 χλστ. Sti είναι ξεκάθαρο. Νέος προφυλακτήρας μπροστά, που μπορεί να μην έχει κάποια τεράστια εισαγωγή, ωστόσο τα ανοίγματα στα πλαϊνά, οι ευμεγέθεις προβολείς ομίχλης και το σπόιλερ στο κάτω μέρος του είναι αρκετά για να δείξουν τις ... άγριες διαθέσεις του μοντέλου. Σε αυτό συνηγορεί η μεγάλη εισαγωγή στο καπό που τροφοδοτεί με αέρα το intercooler και οι πρησμένοι θόλοι των τροχών με το απότομο τελείωμα και την εξαγωγή για τον αέρα. Το σχεδιαστικό μοτίβο των φτερών που προεξέχουν των φωτιστικών σωμάτων, συνεχίζεται και στο πίσω μέρος, με τον προφυλακτήρα να ενσωματώνεται με αυτά και να τονίζει ακόμη περισσότερο το πλάτος του αυτοκινήτου που δίνει την εντύπωση ότι το STi θα μείνει καρφωμένο στην άσφαλτο ακόμη και με ... απαγορευτικές ταχύτητες σε δρόμο με στροφές. Κερασάκι στην τούρτα η μεγάλη αεροτομή της οροφής και οι δύο διπλές απολήξεις της εξάτμισης που βγαίνουν μέσα από τον αεροδυναμικό διαχύτη.
Και εσωτερικά το μοντέλο φέρει τις απαραίτητες αλλαγές ώστε να διαχωρίζει τη θέση του με τα υπόλοιπα Impreza. Το σπορ τριάκτινο τιμόνι φέρει το σήμα STi το οποίο κοσμεί με την παρουσία του και το κάτω μέρος της κεντρικής κονσόλας. Πέραν αυτών το μοντέλο φέρει επενδύσεις αλουμινίου στο ταμπλό αλλά και στις πόρτες, ενώ από το ίδιο υλικό είναι και τα διάτρητα πεντάλ.
Το Impreza STi θα κινείται, στην ιαπωνική αγορά, τουλάχιστον, από ένα υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο 2λιτρων που έχει εξελιχθεί ειδικά για αυτό το μοντέλο και συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Η ιπποδύναμη του δεν έγινε γνωστή, σύμφωνα, όμως με πληροφορίες ξεπερνά ελαφρώς τους 300 ίππους και ροπή θα αγγίζει τα 450 Nm! Οι τροχοί του μοντέλου είναι διάστασης 245/40R18. Η τετρακίνηση φέρει το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό DCCD της ιαπωνικής εταιρείας που μπορεί να αλλάξει την κατανομή της ροπής μεταξύ των δύο αξόνων ανάλογα με τις επιθυμίες του οδηγού, ενώ, τέλος για την ευστάθεια του αυτοκινήτου φροντίζει ηλεκτρονικό σύστημα VDC.
i apospi mou einai oti to impreza me to na to kanoun hachback to xalasan tora me neous kinitires kai to neo STi mporei na veltio8ei alla de to vlepo na ftanei ta epipeda tou prokatoxou tou STi.
To Banner Tou BLOG!
Alkaholik Penguins The ENTRANCE!
Με HIPHOP ρυθμο και εντονο στιχο οι Α.Π. βγαζουν την πρωτη ολοκληρομενη δουλεια τους! Απολαυστε τους!
Κατεβαστε το CD απο ΕΔΩ