Η Subaru έδωσε τέλος στην αναμονή παρουσιάζοντας το νέο Impreza STi. Ιδιαίτερα μυώδες και επιβλητικό το παρουσιαστικό του μοντέλου φέρνει στο νου εικόνες από το παρελθόν και την Lancia Integrale καθώς από τότε έχουμε να δούμε 4κίνητο υπερτροφοδοτούμενο χάτσμπακ.
Από τις επίσημες φωτογραφίες που έδωσε στη δημοσιότητα η ιαπωνική εταιρεία το επιθετικό ύφος του μήκους 4.415 χλστ., πλάτους 1.795 χλστ. και ύψους 1.475 χλστ. Sti είναι ξεκάθαρο. Νέος προφυλακτήρας μπροστά, που μπορεί να μην έχει κάποια τεράστια εισαγωγή, ωστόσο τα ανοίγματα στα πλαϊνά, οι ευμεγέθεις προβολείς ομίχλης και το σπόιλερ στο κάτω μέρος του είναι αρκετά για να δείξουν τις ... άγριες διαθέσεις του μοντέλου. Σε αυτό συνηγορεί η μεγάλη εισαγωγή στο καπό που τροφοδοτεί με αέρα το intercooler και οι πρησμένοι θόλοι των τροχών με το απότομο τελείωμα και την εξαγωγή για τον αέρα. Το σχεδιαστικό μοτίβο των φτερών που προεξέχουν των φωτιστικών σωμάτων, συνεχίζεται και στο πίσω μέρος, με τον προφυλακτήρα να ενσωματώνεται με αυτά και να τονίζει ακόμη περισσότερο το πλάτος του αυτοκινήτου που δίνει την εντύπωση ότι το STi θα μείνει καρφωμένο στην άσφαλτο ακόμη και με ... απαγορευτικές ταχύτητες σε δρόμο με στροφές. Κερασάκι στην τούρτα η μεγάλη αεροτομή της οροφής και οι δύο διπλές απολήξεις της εξάτμισης που βγαίνουν μέσα από τον αεροδυναμικό διαχύτη.
Και εσωτερικά το μοντέλο φέρει τις απαραίτητες αλλαγές ώστε να διαχωρίζει τη θέση του με τα υπόλοιπα Impreza. Το σπορ τριάκτινο τιμόνι φέρει το σήμα STi το οποίο κοσμεί με την παρουσία του και το κάτω μέρος της κεντρικής κονσόλας. Πέραν αυτών το μοντέλο φέρει επενδύσεις αλουμινίου στο ταμπλό αλλά και στις πόρτες, ενώ από το ίδιο υλικό είναι και τα διάτρητα πεντάλ.
Το Impreza STi θα κινείται, στην ιαπωνική αγορά, τουλάχιστον, από ένα υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο 2λιτρων που έχει εξελιχθεί ειδικά για αυτό το μοντέλο και συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Η ιπποδύναμη του δεν έγινε γνωστή, σύμφωνα, όμως με πληροφορίες ξεπερνά ελαφρώς τους 300 ίππους και ροπή θα αγγίζει τα 450 Nm! Οι τροχοί του μοντέλου είναι διάστασης 245/40R18. Η τετρακίνηση φέρει το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό DCCD της ιαπωνικής εταιρείας που μπορεί να αλλάξει την κατανομή της ροπής μεταξύ των δύο αξόνων ανάλογα με τις επιθυμίες του οδηγού, ενώ, τέλος για την ευστάθεια του αυτοκινήτου φροντίζει ηλεκτρονικό σύστημα VDC.
i apospi mou einai oti to impreza me to na to kanoun hachback to xalasan tora me neous kinitires kai to neo STi mporei na veltio8ei alla de to vlepo na ftanei ta epipeda tou prokatoxou tou STi.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου